Solstråler!

13 apr

Det er ikke Bergens første rene solskinnsdag, men det er den eneste jeg har fått æren av å nyte hittil. Hva har skjedd siden søndag? Jobb, jobb og mer jobb. Jeg slo rekord på for året på lørdag, så på søndag, mandagen var jeg på jobb fra åtte til elleve og gårsdagen var nok en rekordstenging med en haug gutter som hadde sett fotballkamp ramlende inn døra femten minutter før stenging. Typisk? Veldig. uten burgerjobbing har jeg stått hardt på 24/7 for å få ferdig Hus- og hagebilaget til byavisen. Jeg skal være ekstremt fornøyd når fredagen kommer!

Ikke minst kan jeg nyte å ha gjort ferdig alle forbrukerverksted-oppgavene. CHILLPILL! Så hva har jeg gjort på solskinnsdagen min? Jo møtt solstrålen Marielle. Jeg har ikke sett Marielle på år og dag, det var på tide. Vi bestemte oss for bowle. Og her er noen klassiske eksempler på hennes bowlestil;

Også tar hun skikkelig fart før hun hiver den. Herregud for en lattermild duell! Litt rart at hun fortsetter når den ikke gir henne poeng også..

Min bowlestil var selvfølgelig klassisk. Men etter litt inspirasjon rundt om im salen prøvde jeg meg på noen snurr, hopp og vri son heller gjorde at jeg tapte litt poeng.

Discobowling er kult!! MArielle påstår nå at hun vant en runde, men kun for å dekke over det faktumet at jeg vant hele driten. Stakkars. Ellers skal jeg ærlig si vi til sammen sanket inn nok poeng for en av de mannlige spillerne på bordet ved siden av. Men gøy var det!

Ellers så må jeg bare legge ut bilde av den nye tannbørsta mi. Det er kanskje litt internt, men jeg føler for å dele litt hverdagslige ting.

Hvem vil vel ikke ha kule tannbørster?

Nå skal jeg nyte resten av kvelden. Siste innspurt i morra! Har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært på skolen denne uken. Men med tanke på at jeg har sovet ekstremt lite siden nattvaktene mine startet forrige torsdag prøver jeg å drite i det. Jeg har faktisk jobbet ekstremt denne uka. Med alt.

Natta!

Legg igjen en kommentar