Lørdagskos

16 apr

Ja da har vi falt på nok en jobbhelg. Helgen har ikk tatt av (bankibordet), men kjenner dte begynner å ta på å være nattens dronning, øyelokka mine er bare blitt ekstremt tunge! Og ellers så skjer det ikke noe morsomt siden jeg sover halve dagen og jobber om natten. Derfor har jeg viet dagen min til det kulinariske;

Den eneste trøsten i dette innlegget er hva frokosten min har bestått av de sisye dagene;

Ellers stod jeg opp så ikke alt for sent og shoppet med Elmo i dag, og så har jeg laget kake til kveldens bursdagsbarn;

Det ser kanskje trist ut, men under her er det tre lag med oreokjeks, et lag med sjokolademousse, et med ostekrem og et med krem.. Håhå. Gjett om denne skal redde jobbnatten? Oyes! Ikke at jeg har trua med dette sykt dårlige været..

Også ble det selvfølgelig taco siden det var lørdag:

Ellers måtte jeg selvfølgelig lage kake til Håkon ettersom han tok seg fryktelig nær av at han ikke får oreokake i natt;

Bærkake. Denne var fantastisk. Lagde den med blåbær siden de ikke er så søte, men ele kaken var bare perfekt.

Ikke for søt, og ikke for sur. Nesten sånn som meg. Eller hva? Lol. Nei.. Ellers skal jeg informere om at jeg endelig har begynt med linser av silikon, og dette skulle være såååå mye bedre enn de jeg hadde, men neida. Jeg ser bare havlvveis, noe som er grenseløst irriterende når du skal kjøre oppgjør på fem kasser.. Litt av et dilemma? Nei. Etterlyser et liv her borte takk! Nå er det bare to uker til jeg og Håkon skal på roadtrip. Gleder meg! Han og.. selv om ukens tema nok blir å få kål på påskeegget jeg ga ham;

Adios!

Legg igjen en kommentar