Livet

4 mai

Jeg tror ikke det er det første innlegget i en av bloggene mine jeg kaller livet, og de kommer som regel når jeg er litt lei. Og det er jeg. Påsken er over for lengst. Trist. Da påsken endelig kom følte jeg at skuldrene mine datt en meter ned. Ikkeno oppgaver, ikkeno artikler, ingenting. Senere har jeg prøvd å finne roen, særlig i påsken, og jeg gadd ikke blogge en gang. Som dere har merket. Jeg har derimot ikke sviktet noen, men jeg må si at til tross for at oppgavene rundt meg ble borte ble det ikke mindre stress med mer fri. Skolefri that is. Et kjært barn har mange navn, og det samme gjelder Burgerbarna. Og enn så glad jeg er i de, skal jeg fortelle dere at seks nattehelger på rad begynner å ta på. Jeg har ikke noe som ligner på en normal døgnrytme. Jeg kan legge meg ned å sove hvor som helt. True story! Jeg har merket det mest når folk sier; Går det bra? Du ser så trøtt ut?

Haha. Det går langt fra dårlig, og livet mitt er ikke vondt. Men denne helgen skal jeg ha en frihelg. Jeg skal ikke bare ha en frihelg, men jeg tar en lang en og. Starter i morra. Det eneste spørsmålet nå er om skoleoppgaven og nye Byavisen-prosjektet kommer til å forfølge meg. Jeg Håper ikke det. Planleggingen er i gang.

Så jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det når jeg er er ute på roadtrip med den beste mannen av alle. Jeg gleder meg til sommern kommer, og jeg og Håkon kan gjøre hva vi vil. Føles så sykt trangt å sitte i klasseommet å diskutere hver eneste bidige oppgave til hvert enkelt menneske.

Luften og rommene i Byavisen føles sykt mye friere, og deilige. Renold er go’ han, skulle ønske jeg satt litt mer pris på menneskene rundt meg om dagen.. Snakk om fri, så skal det nye bilaget handle om sport og friluft. Det blir gøy! Ellers er alt klart til turen i morra, papirmessig i alle fall,

Naboen har nok en ang blokket bod-døren vår, så om vi må reise i plastikkposer får tiden vise. Ellers er jeg klar for fri, og skal legge et siste strøk på malingen nede på jobben, og så får vi se da, om det blir noen tur-oppdateringer eller ikke, Jeg skal i alle fall ta masse fine bilder til dere!

Love

Legg igjen en kommentar