Dagens meny

23 apr

Klart man må a en når det er finfolk på besøk? Ja! I dag skulle Linda og Andrè komme å spille spill med oss og jeg tok selvfølgelig sjansen til å stelle istand til middag. Skinksestek, hjemmelaget potetmos, brokkoli, gullerøtter og saus<3 nam!

Hva kan man si? Jeg er i alle fall lei av å skrelle skal jeg si dere.. Etter middagen lagde jeg en ny eplepai, som ble borte før jeg fikk tatt bilde av den.

Ellers spilte vi et parspill som jeg hadde kjøpt for mange mååååneder siden.. man skulle tro jeg og Håkon vant ja, men av en eller annen grunn svarte Håkon feil hele tia. Bummer! Grats til Skuggen og Apekatten som vant, ikke bare en, men to ganger!

Én kommentar to “Dagens meny”

  1. Linda Helén 24. april 2011 kl. 5:52 pm #

    Takk for gratulasjonen, har fortsatt ikke kommet over det 😉

Legg igjen en kommentar