LIVET !

6 mai

Ja jeg hadde ikke trodd at campinglivet hadde kommet så langt at de hadde fått trådløst nett. Men det har de! Halleluja! Det er håp. Så her kommer en oppdatering;

Vi reiste torsdag formiddag, og satte kursen mot Florø. Hvorfor? Fordi Florø er Norges vestligste by, finnes det noen annen grunn? Nei, det var helt dødt. Men veldig koselig! Vi hadde som vanlig kjørt noen timer i overtid, og det var en røff men god start. Og en enda bedre avslutning! Med både taco og scrabble.

No need to say, i won!

Over 300 poeng!

I dag startet eventyret grytidlig! Og vi satte kursen mot Atlanterhavsveien. Det var bare et mål, men definetivt et som var verdt å reise mot, i alle fall fra Florø, vi reiste gjennom Nordfjordeid, og det var så sykt fint!

Du glemmer helt at du kjører rundt og rundt disse fjordene når du ser hvor stille vannet er, og fjelltopper fulle av snø i en solskinndal. Ikke minst fikk vi et glimt av morgendagens mål: Geiranger.

Så skulle vi naivt kjøre opp Trollstigen på vei hit til Saltkjelsnes Camping, men neida. Surt. Om det var noen trøst fikk vi sett enda flere fine fjorder og Valldalen. Men etter 9 timer bak rattet på den 4 timer lange turen var jeg ganske lei. heldigvis tvang Håkon meg ut ved Atlanterhavsvegen. Det var vakkert.

Jeg elsker Kjæresten min. Og i alle fall dagens hytte, som var en virkelig update fra i går:

gårsdagens:

Det var ingen dårlig hytte, men den lukta loft, og selvom resten ikke var til å klage på, ble man liksom aldri vant til knirkinga i alle kroker og kriker.

Hytte er digg, det er akkurat som å bo på hotell, bare med alle rettigheter! Du slipper å lete etter en resturant som skal gi deg dårlig mat, du kan lage den selv, og oppføre deg som om du er hjemme. For det er du nesten!

I dag har vært en lang dag, og bok og nøtter blir kveldens avslutning. TV for Håkon selvfølgelig.. oppvasken får vente til i morra, og den samt husvask må taes før avreise, ellers blir det bot! Det er ikke roomservice akkurat. Til slutt må jeg legge ved et bilde av doen.

Til tross for en total oppgradering fra gårsdagens hytte (og jeg er ikke misfornøyd), må jeg le av denne doen, tretti cm fra skapet står den. Med to personer over 185 er dette virkelig en komisk affære.. Men vi har det fint! Lenge leve frihelg!

Håper du har en fin helg også ❤

Én kommentar to “LIVET !”

  1. Audun 6. mai 2011 kl. 10:51 pm #

    Så koselig at dere reiser rundt i pene Norge 🙂

Legg igjen en kommentar