Vårtegn!

19 apr

Det er som det ble sagt i dag, nordmenn vil bare holde så sykt fast på vårtegn, så når det er sol, så er det sol! Sykt morsomt, var kjempefint vær i dag, helt til jeg fikk tilbbud om grilling. Jeg fryktet det værste… regn. Heldigvis kom det bare noen dråper, men hele opplevelsen var relativt kald. Men koselig!

God selskap, og litt alkohol..

Lek og morro..

og mat. Kan du se at jeg elsker sprøløk kanskje? Hehe. Ingen vær kan ødelegge for denne gjengen nei! Ikke når noen er så begeistra for ketchup?

Lol. Jeg kan trygt si at jeg gleder meg til å hive meg i dusjen å få i meg varmen igjen, ikke minst til å slutte å lukte bål. Mens noen andre i hjemmet har fått nytt spill. Lykke i en liten boks det der.

Peace out!

Én kommentar to “Vårtegn!”

  1. Linda Helén 19. april 2011 kl. 7:12 pm #

    Vi er vikinger! Kos ❤

Legg igjen en kommentar